This site uses cookies. Browsing the site, you agree to the use of cookies. If you need more information, please visit the Cookies Policy page
Subscribe
Прямой эфир
Cryptocurrencies: 9976 / Markets: 59850
Market Cap: $ 888 622 085 501 / 24h Vol: $ 42 318 971 664 / BTC Dominance: 42.436441768473%

Н News

NFT​.NYC expecting ‘diverse and eclectic audience’ to drive utility narrative of NFTs

840_aHR0cHM6Ly9zMy5jb2ludGVsZWdyYXBoLmNvbS91cGxvYWRzLzIwMjItMDYvNDgyMTAxZjEtYzk4Zi00YWE4LTg1ZGQtOWQ1Y2M3ZTIwNzAyLmpwZw==.jpg

The co-founder and vice president of growth at NFT.NYC shared insights into its community-first values and ethos.

NFT.NYC, one of the largest nonfungible token events, is preparing to open its doors for a fourth year, celebrating the diversity of NFTs across 16 sectors, including art, film, sports and ticketing.

Held from June 20 to 23 in New York City, the blockbuster event will serve as a global melting pot of everybody who's anybody in the NFT world, showcasing 1,500 speakers across panels, talks, fireside chats and hundreds of pop-up events. Attendance figures are expected to soar from last year's 5,600 to over 15,000 this time around.

Cointelegraph spoke to Jodee Rich, co-founder of NFT.NYC; Quinn Button, its vice president of growth; and Web3 entrepreneur Michael Litman to hear more about their expectations for the New York event. They also discussed how the current market conditions could impact the momentum of the NFT movement and the artistic conversations it cultivates.

With a conscious emphasis on prioritizing the desires of the community over brands or corporations, the NFT.NYC team selected 221 emerging international artists from an application pool of 5,000 to display their work on a Times Square billboard and throughout the Marriott Hotel.

Following the event, these artists will have the opportunity to mint their work at a price of their choosing and retain 75% of all revenue generated from the primary and subsequent sales. Specific details on purchasing are ye to be announced.

In collaboration with 221 Community Artists, we are very excited to launch "The https://t.co/1IrDLHe1py 2022 Diversity of NFTs Art Collection".

Artworks will be displayed on Times Square and throughout the event. Some pieces will be available to mint.https://t.co/cup0e2EYF7

— NFT.NYC (@NFT_NYC) June 9, 2022

Speaking on the ubiquitous community of NFT fanatics scheduled to converge on the Big Apple, Rich proudly shared that it’s a “very diverse and eclectic audience”:

“Our thing is about giving the community a voice. That’s what we wanted to do since the beginning. We’re not an event that goes hunting for celebrities — we want the community to feel that this is a place where they can be on stage and talk to the rest of the community.”

This resolute intent to empower youth and passion with a platform is perhaps most aptly witnessed by the introduction of Unconference — an impromptu, non-scheduled stage welcoming all guests for a 10-minute slot to share their ideas and visions for the space.

Related: We saw mainstream adoption for NFT art kicking off in 2021, says NFT.NYC co-founder Cameron Bale

Ether (ETH) is arguably the most integral asset within the NFT space, yet it’s precariously sustaining a $1,200 price level at the time of writing, having already fallen 35% over the week.

This decline has had cascading consequences on the price floors and purchasing sentiment of leading NFT collections — most notably, profile-picture-projects — plunging the space into its inaugural bear market.

Speaking on the potential impact this misfortune could have on the overall narrative, Rich was keen to express that art is the primary utility of NFTs and that his excitement remains for the connections and friendships that will be formed at the event — especially, for instance, those during serendipitous moments in casual conversations in line and between speakers on the same stage.

Button concurred with the assessment that countless use cases for utility would be showcased throughout the different sectors, highlighting music as one to watch:

“I think one interesting utility of NFTs will be how they will disrupt the music industry, whether that’s royalty rights, merchandise or generating new revenue streams to really connect musicians with their fans.”

NFTs used for good have experienced a rapid acceleration into the spotlight this year, especially in relation to the support of Ukraine’s humanitarian relief effort and cultural diversity agendas.

At NFT.NYC, topics within that realm — such as sustainability, mental health and wellness, and philanthropy — will be highlighted across a total of 28 panel discussions and talks at the Edison Ballroom South hosted by Chingari from June 21 to 22.

Cointelegraph’s senior reporter Rachel Wolfson will be hosting a 15-minute fireside chat on June 22 titled “Breaking the Boys Club Culture in Crypto: How NFTs are Bringing Women into Web3” at the Edison Ballroom Main.

Source

  • 14.09.20 19:48 Вячеслав Левков

    Крипта скам=)

  • 14.09.20 19:53 Тоха

    Понеслась

  • 14.09.20 19:57 Носов А.А

    Рига смотрит

  • 14.09.20 20:04 Прокоп

    Донаты принемаете?

  • 14.09.20 20:06 Носов А.А

    спасибо

  • 14.09.20 20:12 Юрий Ник

    Тюмень рулит😁

  • 14.09.20 20:18 Даниил

    миллионерам привет

  • 14.09.20 20:24 Никита

    18$. Задонатю вам баблишка)

  • 14.09.20 20:25 Вячеслав Левков

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 20:26 Павел Скоровойтов

    Слава эфиру

  • 14.09.20 20:35 Носов А.А

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 20:36 Тоха

    Шалом

  • 14.09.20 20:44 Лена

    Биток и эфир держу до лучших времён)

  • 14.09.20 20:47 Нина

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 20:53 Попков С.А.

    Все good. Ростем потихоньку и падаем, как всегда

  • 14.09.20 20:58 Санек

    Всем РЕСПЕКТ

  • 14.09.20 21:01 Славка Орехов

    Спасибо за ваш труд

  • 14.09.20 21:10 Ваня А,

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 21:13 Нина

    ​ДОБРОГО

  • 14.09.20 21:20 Никита

    Привет парни!

  • 14.09.20 21:25 Егор Шетюк

    Hello

  • 14.09.20 21:27 Вячеслав Левков

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 21:33 Попков С.А.

    Тамбов с вами братва

  • 14.09.20 21:37 Серега Бумер

    Слава эфиру

  • 14.09.20 21:42 Ваня А,

    Подарите книгу)))

  • 14.09.20 21:50 Павел Скоровойтов

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 21:54 Захар Трофимов

    Привет парни!

  • 14.09.20 21:56 Санек

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:03 Носов А.А

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 22:03 Попков С.А.

    14$. Надо изучать Defi , интересно

  • 14.09.20 22:09 Николай

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 22:14 Вадим Никулин

    Я из РБ слежу за вами давно💰

  • 14.09.20 22:17 Николай

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 22:24 Лена

    ​Я снова с вами)))

  • 14.09.20 22:28 Носов А.А

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:31 Серега Бумер

    Тюмень рулит😁

  • 14.09.20 22:40 Светлана П

    Сморгонь 👍

  • 14.09.20 22:43 Вадим Никулин

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:46 Николаев

    Круто

  • 14.09.20 22:53 Ваня А,

    Люблю ваши трансляции, вы крутые!

  • 14.09.20 22:58 Вячеслав Левков

    Биток вперед!!!

  • 14.09.20 23:05 Носов А.А

    ​Привет всем с Украины!

  • 14.09.20 23:06 Носов А.А

    12$. ​здарова бандиты

  • 14.09.20 23:09 Константин В.В

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 23:14 Прокоп

    Екатеринбург на связи

  • 14.09.20 23:18 Николаев

    Круто

  • 14.09.20 23:25 Тоха

    ​здарова бандиты

  • 14.09.20 23:27 Попков С.А.

    Отличные эфиры у вас

  • 14.09.20 23:33 Лена

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 23:39 Николаев

    Доброе утречко

  • 14.09.20 23:45 Лена

    Как успехи?

  • 14.09.20 23:49 Павел Скоровойтов

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 23:51 Ваня А,

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 23:57 Попков С.А.

    Хомяки тут

  • 15.09.20 00:01 Лысый Боб

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 15.09.20 00:07 Санек

    Слава эфиру

  • 15.09.20 00:12 Щука А

    Екатеринбург на связи

  • 15.09.20 00:14 Нина

    23$. Лайк

  • 15.09.20 00:16 Юрий Ник

    Вперед криптаны

  • 15.09.20 00:25 Лена

    Биток и эфир держу до лучших времён)

  • 15.09.20 00:26 Попков С.А.

    Как успехи?

  • 15.09.20 00:33 Попко Колян

    Я из РБ слежу за вами давно💰

  • 15.09.20 00:40 Даниил

    миллионерам привет

  • 15.09.20 00:50 Константин В.В

    11$. Круто

  • 17.09.20 15:31 Trident

    купил билет на семинар который изначально планировался в субботу.... в пятницу не смогу послушать, гле посмотреть запись?

  • 24.09.20 12:08 Серго1985

    Как бабло зарабатывается??

  • 15.10.20 09:16 Vyacheslav

    отлично зарабатывается !)

  • 15.10.20 09:16 Vyacheslav

    у вас как?

  • 09.02.21 10:40 ave2510

    всем привет! кто то заходил в ю8д...?

  • 10.02.21 12:52 [email protected]

    почему я на юнисвоп не вижу токен NTFI

  • 16.02.21 18:27 Jessikagylu

    Всем привет. А какой интернет вы используете для майнинга? Прочла интересную статью https://hashalot.io/blog/vyjdet-li-majning-za-limit-trafika-kakaya-skorost-interneta-nuzhna-dlya-majninga/ и задумалась над этим. Какие характеристики сети у вашего провайдера?

  • 24.04.21 07:21 [email protected]

    991532991

  • 24.04.21 07:24 [email protected]

    998991532991

  • 24.04.21 07:25 [email protected]

    [email protected]

  • 12.05.21 09:24 Calibr

    Как купить доступ в закрытый чат?

  • 18.06.21 11:05 007ja

    Как войти на выбинар бесплатный в 11:00

  • 13.07.21 19:13 ChicoChalk

    Try changehero: https://changehero.io/

  • 15.07.21 21:57 Alonzo

    ребята нужна помощь не могу завести ton на кошелек ton cristal!

  • 18.07.21 00:04 Alonzo

    ребят мне нужна помощь я не могу зайти в фермы !вроде делаю все как вы обьясняли но что то делаю не так нужна помощь

  • 26.08.21 04:09 Noverlick

    А значит надо оптимизировать алгоритм. Мы в Новерлик это сделали!

  • 08.10.21 12:36 artem2121ro

    Как принять участие?

  • 18.11.21 16:42 wakawaka

    test text

  • 14.12.21 21:40 James Delic

    Try Coinsbee. Ptatform which allows to buy gift cards for cryptocurrency www.coinsbee.com

  • 31.12.21 14:39 diled

    https://www.dropbox.com/s/ihw63ktauklo6cn/-----------.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/oep4h2mb56lucnm/----------.jpg?dl=0

  • 06.01.22 16:24 CharlesHogan

    You can try it here,<a href="https://www.miners-bitcoin.com/">Asic Miner</a>

  • 08.02.22 10:22 Xela7780

    Что там с Dogedi?

  • 18.02.22 09:17 KiSSka

    Bitpapa Супер! Очень нравится данная платформа. Удобный интерфейс и качество сделок! Совершено уже более 60 сделок и это только начало. Возможность заработка высока. Тех поддержка отвечает быстро и по делу. Для новичков все ясно и просто. Есть телеграмм канал где можно выиграть бесплатные биткоины, в общем регистрируйтесь-не пожалеете!!!

  • 18.02.22 18:02 SuperPapa

    Bitpapa лучший на мой взгляд Р2Р сервис. Почти каждый день покупаю или продаю битки. Стабильно работает площадка. Предлагают для удобства сайт, приложение на ios и Android и Телеграм-бот. Отличный дизайн, простота и доступность. За полгода 400 сделок. Обслуживание по высшему разряду. Ну и конечно, приятные бонусы и постоянные розыгрыши. В общем, я свой выбор сделал.

  • 19.02.22 01:19 BTC_DADDY

    Офигенная площадка - то что нужно современному трейдеру ! В два клика купил-продал биток и поднял на этом чутка денежки :) Быстрая верификация и адекватный персонал службы поддержки тоже не могут не радовать Всем советую!

  • 19.02.22 15:34 Sexy_Girl

    Крутотень а не площадка, есть сайт классный с красивым интерфейсом, ботяра есть, им не пользуюсь, но кому как) тех поддержка на ура! но большие комиссии на вывод эфира и тезера. вообщем советую

  • 19.02.22 16:45 megoflood

    Как я счастлива что моему взору попался битпапа и теперь я могу не ждать по полчаса ответа от бота обменника,а за три минуты купить себе биткоин по выбранному мною курсу. Просто шикарный сервис с клевым приложением и ботом в телеграмме . Минимум комиссий, а зачастую вообще их отсутствие.

  • 19.02.22 23:40 Amerikanec105

    Крутой сервис,с хорошими акциями для своих клиентов и нормальным таким андроид приложением. Никаких багов в нем не обнаружила. Минусов на самой площадке не заметила вовсе,сплошные плюсы и позитивный настрой после пользования сервисом😸 будем пользоваться и впредь. Всем советую!

  • 20.02.22 01:34 sestra_meda

    Круто! отлично! Четкая программа для криптовалюты, есть только три крипты, это эфириум тезер и биток, большик комиссии на биткоин. Чат крутой. Пользуюсь более полугода, за все время все четко. Советую всем

  • 20.02.22 03:02 flour

    В кошеле очень удобно просматривать эквивалент крипты в рублях, и сортировать доходы/расходы по типам операций. В этом месяце на маркете было жарко, поэтому у меня больше входящих переводов

  • 20.02.22 08:09 Nikolay91179

    Могу оставить свое мнение. Битпапа хороший обменник p2p. Удобное приложение. Телеграм бот помогает сделать большинство операций по покупке продаже криптовалюты биткоин ефириум тезер. Реферальная программа для получения дополнительной прибыли. В чате очень дружная команда. Я сделалиуде более 120 операций по покупке продаже. Советую ,)

  • 20.02.22 09:02 Крестный Отец

    БитПапа классный обменник , на которой покупаю и продаю уже год. Радует интерфейс на русском языке и уровень безопаности, так как биржа имеет лицензии от регуляторов. Можно пополнять счет прямо с банковской карты, что тоже есть не везде.

  • 18.03.22 13:41 cross chain

    The future is cross-chain and you can do that now a token bridge. A cross-chain bridge let's you launch your token on multiple blockchains and allow users send your tokens between chains. Launch your token on any EVM blockchain with our cross-chain bridge.

  • 18.03.22 13:41 cross chain

    The future is cross-chain and you can do that now a token bridge. A cross-chain bridge let's you launch your token on multiple blockchains and allow users send your tokens between chains. Launch your token on any EVM blockchain with our cross-chain bridge.<a href="https://www.blockchainx.tech/bridge-smart-contract-development">Build a cross chain bridge</a>

  • 01.07.22 15:11 Fillin

    ok

  • 02.07.22 18:49 Fillin

    Какое уже и у нас в стране практикуется, можно учиться даже в кредит. Биткоинов у меня нет, как и денег в наличии на образование, но я очень хочу стать художником по спецэффектам, нашёл для себя подходящие курсы в школе XYZ https://www.school-xyz.com/vfx-professions . Тут обучают этой профессии на высоком уровне преподавания предмета.

To join the Chat, you need a free pro-blockchain.com account. Enter Registration