This site uses cookies. Browsing the site, you agree to the use of cookies. If you need more information, please visit the Cookies Policy page
Subscribe
Прямой эфир
Cryptocurrencies: 10056 / Markets: 59266
Market Cap: $ 1 254 895 523 704 / 24h Vol: $ 80 095 845 783 / BTC Dominance: 44.389596753605%

Н News

GameFi Project ArchLoot Provides NFT User Builder for Creative Playability

PRESS RELEASE. Singapore, May 3, 2022 – NFTs have disrupted the gaming industry with their unique benefits. It has been gaining popularity as many have welcomed the advent of play-to-earn (P2E) for considerable rewards, with also disquiet over the unwelcome intrusion of commerce into the escapist world of gaming.

Web3 games are supposed to consist of two things people crave — entertainment and the possibility of making money, with the scales not tipping to either end. Shaking work-to-earn off from play-to-earn space is undoubtedly an urgent mission for all builders.

Launched in 2022, ArchLoot intends to provide an ideal practice of blending playability and sustainability with profitability in the new era of GameFi 2.0. Using the lessons learned from play-to-earn development, the game has been balanced and enhanced, keeping the core elements of what made the P2E model attractive, while incorporating interactive NFT technology that could not be implemented in any other games before.

Bridge UGC with NFTs

ArchLoot is an adventurous RPG. User-generated content, in this case, users’ design of in-game avatars, is the heart of the game. Gamers can customize and battle with their very own monster.

Over hundreds of mix-matchable parts (all NFTs), including torso, head, upper limb, lower limb, and accessories, make for endless customization options. The assembling happens in a particular “evolve” builder in the game. Here you can stretch, scale, and place these parts anywhere, and edit the color schemes anytime.

Assembling the Monster

It is worth mentioning that all NFT parts have different abilities, and collectible rare ones will particularly feature special attributes. Enhancing, strengthening, or recombining siloed parts is highly potential to unleash unexpected skills and buff. The top-equipped monsters that contain 10 parts are completely shifted around other creatures, and they should be expected on every team.

Diverse gameplay, including PVE, PVP, and Clan Wars, blend an evolving challenging paradigm with P2E. In a creation-friendly community, gamers will be spearheading their gameplay preferences, including self-defined maps, cosmetics, and much more.

New Technology Born for GameFi

Limited by the flexibility of technology, user-initiated change is a long-held problem in current NFT games. When the metadata of an NFT exists in a “once written, immutable for life” manner, its value is actually pushed up by the interdiction between in-game content and the underlying data registry. Here comes ArchLoot.

The game provides a land of creative freedom that allows instant user modification of in-game NFTs. Using EIP-4985 and BEP-129 protocols, every piece of metadata, particularly performance and attributes, will be logged on-chain when it goes into the marketplace, which records and protects the efforts of the gamer.

More fundamentally, the new technology allows the creation of metadata in the form of numbers, which provides the possibility for NFTs to interact across different ecosystems and enriches the experience to a broader scope.

With the aim of building a robust and sustainable ecosystem, ArchLoot has now finished the game development and internal testing, marching to the next phase of blind box sale and open beta testing.

An editable, evolvable, and interoperable NFTgameplay is the inaugural exploration. Join ArchLoot now and be part of it.

About ArchLoot

Launched in 2022, ArchLoot is a UGC-P2E game. It provides the first interactive gameplay in the industry, which fully enables on-chain implementation of upgradeable characters/props NFTs and unleashes its potential for playability and user-generated content robustness. The game intends to build an ecosystem, including a great game and a creative community, that truly achieves a balance between playability, accessibility, and profitability.

Gathering talents from the world’s leading gaming publisher, blockchain projects, and financial elites, the team is currently operating across continents and is instrumental in achieving long-term success.

Official website: archloot.com

News contact: [email protected]

 

 


This is a press release. Readers should do their own due diligence before taking any actions related to the promoted company or any of its affiliates or services. Bitcoin.com is not responsible, directly or indirectly, for any damage or loss caused or alleged to be caused by or in connection with the use of or reliance on any content, goods or services mentioned in the press release.

Source

  • 14.09.20 19:36 Егор Шетюк

    Подарите книгу)))

  • 14.09.20 19:44 Светлана П

    миллионерам привет

  • 14.09.20 19:48 Вячеслав Левков

    Крипта скам=)

  • 14.09.20 19:53 Тоха

    Понеслась

  • 14.09.20 19:57 Носов А.А

    Рига смотрит

  • 14.09.20 20:04 Прокоп

    Донаты принемаете?

  • 14.09.20 20:06 Носов А.А

    спасибо

  • 14.09.20 20:12 Юрий Ник

    Тюмень рулит😁

  • 14.09.20 20:18 Даниил

    миллионерам привет

  • 14.09.20 20:24 Никита

    18$. Задонатю вам баблишка)

  • 14.09.20 20:25 Вячеслав Левков

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 20:26 Павел Скоровойтов

    Слава эфиру

  • 14.09.20 20:35 Носов А.А

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 20:36 Тоха

    Шалом

  • 14.09.20 20:44 Лена

    Биток и эфир держу до лучших времён)

  • 14.09.20 20:47 Нина

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 20:53 Попков С.А.

    Все good. Ростем потихоньку и падаем, как всегда

  • 14.09.20 20:58 Санек

    Всем РЕСПЕКТ

  • 14.09.20 21:01 Славка Орехов

    Спасибо за ваш труд

  • 14.09.20 21:10 Ваня А,

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 21:13 Нина

    ​ДОБРОГО

  • 14.09.20 21:20 Никита

    Привет парни!

  • 14.09.20 21:25 Егор Шетюк

    Hello

  • 14.09.20 21:27 Вячеслав Левков

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 21:33 Попков С.А.

    Тамбов с вами братва

  • 14.09.20 21:37 Серега Бумер

    Слава эфиру

  • 14.09.20 21:42 Ваня А,

    Подарите книгу)))

  • 14.09.20 21:50 Павел Скоровойтов

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 21:54 Захар Трофимов

    Привет парни!

  • 14.09.20 21:56 Санек

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:03 Носов А.А

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 22:03 Попков С.А.

    14$. Надо изучать Defi , интересно

  • 14.09.20 22:09 Николай

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 22:14 Вадим Никулин

    Я из РБ слежу за вами давно💰

  • 14.09.20 22:17 Николай

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 22:24 Лена

    ​Я снова с вами)))

  • 14.09.20 22:28 Носов А.А

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:31 Серега Бумер

    Тюмень рулит😁

  • 14.09.20 22:40 Светлана П

    Сморгонь 👍

  • 14.09.20 22:43 Вадим Никулин

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:46 Николаев

    Круто

  • 14.09.20 22:53 Ваня А,

    Люблю ваши трансляции, вы крутые!

  • 14.09.20 22:58 Вячеслав Левков

    Биток вперед!!!

  • 14.09.20 23:05 Носов А.А

    ​Привет всем с Украины!

  • 14.09.20 23:06 Носов А.А

    12$. ​здарова бандиты

  • 14.09.20 23:09 Константин В.В

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 23:14 Прокоп

    Екатеринбург на связи

  • 14.09.20 23:18 Николаев

    Круто

  • 14.09.20 23:25 Тоха

    ​здарова бандиты

  • 14.09.20 23:27 Попков С.А.

    Отличные эфиры у вас

  • 14.09.20 23:33 Лена

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 23:39 Николаев

    Доброе утречко

  • 14.09.20 23:45 Лена

    Как успехи?

  • 14.09.20 23:49 Павел Скоровойтов

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 23:51 Ваня А,

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 23:57 Попков С.А.

    Хомяки тут

  • 15.09.20 00:01 Лысый Боб

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 15.09.20 00:07 Санек

    Слава эфиру

  • 15.09.20 00:12 Щука А

    Екатеринбург на связи

  • 15.09.20 00:14 Нина

    23$. Лайк

  • 15.09.20 00:16 Юрий Ник

    Вперед криптаны

  • 15.09.20 00:25 Лена

    Биток и эфир держу до лучших времён)

  • 15.09.20 00:26 Попков С.А.

    Как успехи?

  • 15.09.20 00:33 Попко Колян

    Я из РБ слежу за вами давно💰

  • 15.09.20 00:40 Даниил

    миллионерам привет

  • 15.09.20 00:50 Константин В.В

    11$. Круто

  • 17.09.20 15:31 Trident

    купил билет на семинар который изначально планировался в субботу.... в пятницу не смогу послушать, гле посмотреть запись?

  • 24.09.20 12:08 Серго1985

    Как бабло зарабатывается??

  • 15.10.20 09:16 Vyacheslav

    отлично зарабатывается !)

  • 15.10.20 09:16 Vyacheslav

    у вас как?

  • 09.02.21 10:40 ave2510

    всем привет! кто то заходил в ю8д...?

  • 10.02.21 12:52 [email protected]

    почему я на юнисвоп не вижу токен NTFI

  • 16.02.21 18:27 Jessikagylu

    Всем привет. А какой интернет вы используете для майнинга? Прочла интересную статью https://hashalot.io/blog/vyjdet-li-majning-za-limit-trafika-kakaya-skorost-interneta-nuzhna-dlya-majninga/ и задумалась над этим. Какие характеристики сети у вашего провайдера?

  • 24.04.21 07:21 [email protected]

    991532991

  • 24.04.21 07:24 [email protected]

    998991532991

  • 24.04.21 07:25 [email protected]

    [email protected]

  • 12.05.21 09:24 Calibr

    Как купить доступ в закрытый чат?

  • 18.06.21 11:05 007ja

    Как войти на выбинар бесплатный в 11:00

  • 13.07.21 19:13 ChicoChalk

    Try changehero: https://changehero.io/

  • 15.07.21 21:57 Alonzo

    ребята нужна помощь не могу завести ton на кошелек ton cristal!

  • 18.07.21 00:04 Alonzo

    ребят мне нужна помощь я не могу зайти в фермы !вроде делаю все как вы обьясняли но что то делаю не так нужна помощь

  • 26.08.21 04:09 Noverlick

    А значит надо оптимизировать алгоритм. Мы в Новерлик это сделали!

  • 08.10.21 12:36 artem2121ro

    Как принять участие?

  • 18.11.21 16:42 wakawaka

    test text

  • 14.12.21 21:40 James Delic

    Try Coinsbee. Ptatform which allows to buy gift cards for cryptocurrency www.coinsbee.com

  • 31.12.21 14:39 diled

    https://www.dropbox.com/s/ihw63ktauklo6cn/-----------.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/oep4h2mb56lucnm/----------.jpg?dl=0

  • 06.01.22 16:24 CharlesHogan

    You can try it here,<a href="https://www.miners-bitcoin.com/">Asic Miner</a>

  • 08.02.22 10:22 Xela7780

    Что там с Dogedi?

  • 18.02.22 09:17 KiSSka

    Bitpapa Супер! Очень нравится данная платформа. Удобный интерфейс и качество сделок! Совершено уже более 60 сделок и это только начало. Возможность заработка высока. Тех поддержка отвечает быстро и по делу. Для новичков все ясно и просто. Есть телеграмм канал где можно выиграть бесплатные биткоины, в общем регистрируйтесь-не пожалеете!!!

  • 18.02.22 18:02 SuperPapa

    Bitpapa лучший на мой взгляд Р2Р сервис. Почти каждый день покупаю или продаю битки. Стабильно работает площадка. Предлагают для удобства сайт, приложение на ios и Android и Телеграм-бот. Отличный дизайн, простота и доступность. За полгода 400 сделок. Обслуживание по высшему разряду. Ну и конечно, приятные бонусы и постоянные розыгрыши. В общем, я свой выбор сделал.

  • 19.02.22 01:19 BTC_DADDY

    Офигенная площадка - то что нужно современному трейдеру ! В два клика купил-продал биток и поднял на этом чутка денежки :) Быстрая верификация и адекватный персонал службы поддержки тоже не могут не радовать Всем советую!

  • 19.02.22 15:34 Sexy_Girl

    Крутотень а не площадка, есть сайт классный с красивым интерфейсом, ботяра есть, им не пользуюсь, но кому как) тех поддержка на ура! но большие комиссии на вывод эфира и тезера. вообщем советую

  • 19.02.22 16:45 megoflood

    Как я счастлива что моему взору попался битпапа и теперь я могу не ждать по полчаса ответа от бота обменника,а за три минуты купить себе биткоин по выбранному мною курсу. Просто шикарный сервис с клевым приложением и ботом в телеграмме . Минимум комиссий, а зачастую вообще их отсутствие.

  • 19.02.22 23:40 Amerikanec105

    Крутой сервис,с хорошими акциями для своих клиентов и нормальным таким андроид приложением. Никаких багов в нем не обнаружила. Минусов на самой площадке не заметила вовсе,сплошные плюсы и позитивный настрой после пользования сервисом😸 будем пользоваться и впредь. Всем советую!

  • 20.02.22 01:34 sestra_meda

    Круто! отлично! Четкая программа для криптовалюты, есть только три крипты, это эфириум тезер и биток, большик комиссии на биткоин. Чат крутой. Пользуюсь более полугода, за все время все четко. Советую всем

  • 20.02.22 03:02 flour

    В кошеле очень удобно просматривать эквивалент крипты в рублях, и сортировать доходы/расходы по типам операций. В этом месяце на маркете было жарко, поэтому у меня больше входящих переводов

  • 20.02.22 08:09 Nikolay91179

    Могу оставить свое мнение. Битпапа хороший обменник p2p. Удобное приложение. Телеграм бот помогает сделать большинство операций по покупке продаже криптовалюты биткоин ефириум тезер. Реферальная программа для получения дополнительной прибыли. В чате очень дружная команда. Я сделалиуде более 120 операций по покупке продаже. Советую ,)

  • 20.02.22 09:02 Крестный Отец

    БитПапа классный обменник , на которой покупаю и продаю уже год. Радует интерфейс на русском языке и уровень безопаности, так как биржа имеет лицензии от регуляторов. Можно пополнять счет прямо с банковской карты, что тоже есть не везде.

  • 18.03.22 13:41 cross chain

    The future is cross-chain and you can do that now a token bridge. A cross-chain bridge let's you launch your token on multiple blockchains and allow users send your tokens between chains. Launch your token on any EVM blockchain with our cross-chain bridge.

  • 18.03.22 13:41 cross chain

    The future is cross-chain and you can do that now a token bridge. A cross-chain bridge let's you launch your token on multiple blockchains and allow users send your tokens between chains. Launch your token on any EVM blockchain with our cross-chain bridge.<a href="https://www.blockchainx.tech/bridge-smart-contract-development">Build a cross chain bridge</a>

To join the Chat, you need a free pro-blockchain.com account. Enter Registration