This site uses cookies. Browsing the site, you agree to the use of cookies. If you need more information, please visit the Cookies Policy page
Subscribe
Прямой эфир
Cryptocurrencies: 9981 / Markets: 61723
Market Cap: $ 1 170 742 223 822 / 24h Vol: $ 58 123 572 584 / BTC Dominance: 39.881921096524%

Н News

FrontFanz: The new MATIC sensation shows glimpse of its platform

FrontFanz is just coming out of the shadows, but this platform is already breaking through as its popularity keeps growing. After the platform successfully closed its 500K USD strategic investor round and a 625K USD private sale round, it has moved onto its 20-day IEO on ExMarkets, with a limited supply being sold each day. Since launching, the IEO has successfully sold out over the first three consecutive days, which is a testament to the demand the platform is addressing. FrontFanz is rapidly moving forward and is gaining eager fans who are ready to connect with their favorite creators. And now, this project comes with even more exciting news regarding its platform, which is set to roll out in September 2022.

About FrontFanz

FrontFanz is a censorless subscription content platform built by creators for creators. It’s a place where creators can come together and express themselves freely without unruly censorship and scrutiny, with no chargebacks, which results in greater earnings and fan satisfaction. Its’ founders, Rosey Sin and Stacey Carlaa, both of whom have over two decades of industry knowledge and experience, aim for FrontFanz to benefit and protect both its users and creators and use Web3 to eliminate the current issues faced by all Web2 platforms.

Built on Polygon (MATIC), a blockchain-focused on low transaction fees and scalability, FrontFanz is set firmly to reach its goal of becoming a platform that’s home for content creators globally. The platform works without banks and payment processors and boasts key advantages like zero censorship, zero chargebacks, and increased privacy. By owning FANZ, FrontFanz’s native token, users will be able to access all kinds of content, be eligible for discounts and have the opportunity to earn passive income by staking.

FrontFanz platform – the first look

The core idea of FrontFanz is to be a platform that truly addresses the needs and concerns that today’s creators face with Web2 platforms, including subjective censorship, delayed or denied payments, third-party interferences, and chargebacks. These problems will not exist with FrontFanz.

The key driver for FrontFanz’s growth is the platform itself. After laying out all of its goals and ambitions in its roadmap, FrontFanz recently posted a video of its platform on Twitter. The first look showcases a bit of navigation and functionality, as well as thoughtful design from a creator’s perspective. While it’s still just a glimpse, the video already shows what both users and creators can expect when the platform goes live in September.

Why Polygon?

Polygon is a decentralized Ethereum scaling platform. Its’ main focus is to provide a solution for reducing cost as well as other roadblocks that other blockchains experience in terms of transactions. Polygon also has an array of tools in its arsenal that aim to boost the efficiency of new projects.

Being closely connected with Ethereum, Polygon describes itself as a second layer of this giant blockchain. While Ethereum no doubt is a well-known player in the crypto world, its immense popularity, growth, and project versatility ultimately became a huge challenge. To address this, Polygon was created to take up the challenge.

That’s exactly why FrontFanz chose Polygon to build its platform. Looking onwards to the future and searching for ways to improve the efficiency of a platform and the conditions for creators while also cutting back on transactional fees can certainly be a challenge.

FrontFanz IEO on ExMarkets

The IEO sale launched on July 20th and will last for 20 days. Don’t miss out on the opportunity to be a part of a truly forward-looking and unique platform. To learn more about FrontFanz and how to sign up for the IEO, please visit here.

Disclaimer: This is a paid post and should not be treated as news/advice.

Source

  • 14.09.20 19:53 Тоха

    Понеслась

  • 14.09.20 19:57 Носов А.А

    Рига смотрит

  • 14.09.20 20:04 Прокоп

    Донаты принемаете?

  • 14.09.20 20:06 Носов А.А

    спасибо

  • 14.09.20 20:12 Юрий Ник

    Тюмень рулит😁

  • 14.09.20 20:18 Даниил

    миллионерам привет

  • 14.09.20 20:24 Никита

    18$. Задонатю вам баблишка)

  • 14.09.20 20:25 Вячеслав Левков

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 20:26 Павел Скоровойтов

    Слава эфиру

  • 14.09.20 20:35 Носов А.А

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 20:36 Тоха

    Шалом

  • 14.09.20 20:44 Лена

    Биток и эфир держу до лучших времён)

  • 14.09.20 20:47 Нина

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 20:53 Попков С.А.

    Все good. Ростем потихоньку и падаем, как всегда

  • 14.09.20 20:58 Санек

    Всем РЕСПЕКТ

  • 14.09.20 21:01 Славка Орехов

    Спасибо за ваш труд

  • 14.09.20 21:10 Ваня А,

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 21:13 Нина

    ​ДОБРОГО

  • 14.09.20 21:20 Никита

    Привет парни!

  • 14.09.20 21:25 Егор Шетюк

    Hello

  • 14.09.20 21:27 Вячеслав Левков

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 21:33 Попков С.А.

    Тамбов с вами братва

  • 14.09.20 21:37 Серега Бумер

    Слава эфиру

  • 14.09.20 21:42 Ваня А,

    Подарите книгу)))

  • 14.09.20 21:50 Павел Скоровойтов

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 21:54 Захар Трофимов

    Привет парни!

  • 14.09.20 21:56 Санек

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:03 Носов А.А

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 22:03 Попков С.А.

    14$. Надо изучать Defi , интересно

  • 14.09.20 22:09 Николай

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 22:14 Вадим Никулин

    Я из РБ слежу за вами давно💰

  • 14.09.20 22:17 Николай

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 22:24 Лена

    ​Я снова с вами)))

  • 14.09.20 22:28 Носов А.А

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:31 Серега Бумер

    Тюмень рулит😁

  • 14.09.20 22:40 Светлана П

    Сморгонь 👍

  • 14.09.20 22:43 Вадим Никулин

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 22:46 Николаев

    Круто

  • 14.09.20 22:53 Ваня А,

    Люблю ваши трансляции, вы крутые!

  • 14.09.20 22:58 Вячеслав Левков

    Биток вперед!!!

  • 14.09.20 23:05 Носов А.А

    ​Привет всем с Украины!

  • 14.09.20 23:06 Носов А.А

    12$. ​здарова бандиты

  • 14.09.20 23:09 Константин В.В

    Отложил биток на пенсию

  • 14.09.20 23:14 Прокоп

    Екатеринбург на связи

  • 14.09.20 23:18 Николаев

    Круто

  • 14.09.20 23:25 Тоха

    ​здарова бандиты

  • 14.09.20 23:27 Попков С.А.

    Отличные эфиры у вас

  • 14.09.20 23:33 Лена

    Поможем парням лайками, я уже свой поставил

  • 14.09.20 23:39 Николаев

    Доброе утречко

  • 14.09.20 23:45 Лена

    Как успехи?

  • 14.09.20 23:49 Павел Скоровойтов

    ​ку-ку)

  • 14.09.20 23:51 Ваня А,

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 14.09.20 23:57 Попков С.А.

    Хомяки тут

  • 15.09.20 00:01 Лысый Боб

    Привет, пацаны. Слышно, видно хорошо

  • 15.09.20 00:07 Санек

    Слава эфиру

  • 15.09.20 00:12 Щука А

    Екатеринбург на связи

  • 15.09.20 00:14 Нина

    23$. Лайк

  • 15.09.20 00:16 Юрий Ник

    Вперед криптаны

  • 15.09.20 00:25 Лена

    Биток и эфир держу до лучших времён)

  • 15.09.20 00:26 Попков С.А.

    Как успехи?

  • 15.09.20 00:33 Попко Колян

    Я из РБ слежу за вами давно💰

  • 15.09.20 00:40 Даниил

    миллионерам привет

  • 15.09.20 00:50 Константин В.В

    11$. Круто

  • 17.09.20 15:31 Trident

    купил билет на семинар который изначально планировался в субботу.... в пятницу не смогу послушать, гле посмотреть запись?

  • 24.09.20 12:08 Серго1985

    Как бабло зарабатывается??

  • 15.10.20 09:16 Vyacheslav

    отлично зарабатывается !)

  • 15.10.20 09:16 Vyacheslav

    у вас как?

  • 09.02.21 10:40 ave2510

    всем привет! кто то заходил в ю8д...?

  • 10.02.21 12:52 [email protected]

    почему я на юнисвоп не вижу токен NTFI

  • 16.02.21 18:27 Jessikagylu

    Всем привет. А какой интернет вы используете для майнинга? Прочла интересную статью https://hashalot.io/blog/vyjdet-li-majning-za-limit-trafika-kakaya-skorost-interneta-nuzhna-dlya-majninga/ и задумалась над этим. Какие характеристики сети у вашего провайдера?

  • 24.04.21 07:21 [email protected]

    991532991

  • 24.04.21 07:24 [email protected]

    998991532991

  • 24.04.21 07:25 [email protected]

    [email protected]

  • 12.05.21 09:24 Calibr

    Как купить доступ в закрытый чат?

  • 18.06.21 11:05 007ja

    Как войти на выбинар бесплатный в 11:00

  • 13.07.21 19:13 ChicoChalk

    Try changehero: https://changehero.io/

  • 15.07.21 21:57 Alonzo

    ребята нужна помощь не могу завести ton на кошелек ton cristal!

  • 18.07.21 00:04 Alonzo

    ребят мне нужна помощь я не могу зайти в фермы !вроде делаю все как вы обьясняли но что то делаю не так нужна помощь

  • 26.08.21 04:09 Noverlick

    А значит надо оптимизировать алгоритм. Мы в Новерлик это сделали!

  • 08.10.21 12:36 artem2121ro

    Как принять участие?

  • 18.11.21 16:42 wakawaka

    test text

  • 14.12.21 21:40 James Delic

    Try Coinsbee. Ptatform which allows to buy gift cards for cryptocurrency www.coinsbee.com

  • 31.12.21 14:39 diled

    https://www.dropbox.com/s/ihw63ktauklo6cn/-----------.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/oep4h2mb56lucnm/----------.jpg?dl=0

  • 06.01.22 16:24 CharlesHogan

    You can try it here,<a href="https://www.miners-bitcoin.com/">Asic Miner</a>

  • 08.02.22 10:22 Xela7780

    Что там с Dogedi?

  • 18.02.22 09:17 KiSSka

    Bitpapa Супер! Очень нравится данная платформа. Удобный интерфейс и качество сделок! Совершено уже более 60 сделок и это только начало. Возможность заработка высока. Тех поддержка отвечает быстро и по делу. Для новичков все ясно и просто. Есть телеграмм канал где можно выиграть бесплатные биткоины, в общем регистрируйтесь-не пожалеете!!!

  • 18.02.22 18:02 SuperPapa

    Bitpapa лучший на мой взгляд Р2Р сервис. Почти каждый день покупаю или продаю битки. Стабильно работает площадка. Предлагают для удобства сайт, приложение на ios и Android и Телеграм-бот. Отличный дизайн, простота и доступность. За полгода 400 сделок. Обслуживание по высшему разряду. Ну и конечно, приятные бонусы и постоянные розыгрыши. В общем, я свой выбор сделал.

  • 19.02.22 01:19 BTC_DADDY

    Офигенная площадка - то что нужно современному трейдеру ! В два клика купил-продал биток и поднял на этом чутка денежки :) Быстрая верификация и адекватный персонал службы поддержки тоже не могут не радовать Всем советую!

  • 19.02.22 15:34 Sexy_Girl

    Крутотень а не площадка, есть сайт классный с красивым интерфейсом, ботяра есть, им не пользуюсь, но кому как) тех поддержка на ура! но большие комиссии на вывод эфира и тезера. вообщем советую

  • 19.02.22 16:45 megoflood

    Как я счастлива что моему взору попался битпапа и теперь я могу не ждать по полчаса ответа от бота обменника,а за три минуты купить себе биткоин по выбранному мною курсу. Просто шикарный сервис с клевым приложением и ботом в телеграмме . Минимум комиссий, а зачастую вообще их отсутствие.

  • 19.02.22 23:40 Amerikanec105

    Крутой сервис,с хорошими акциями для своих клиентов и нормальным таким андроид приложением. Никаких багов в нем не обнаружила. Минусов на самой площадке не заметила вовсе,сплошные плюсы и позитивный настрой после пользования сервисом😸 будем пользоваться и впредь. Всем советую!

  • 20.02.22 01:34 sestra_meda

    Круто! отлично! Четкая программа для криптовалюты, есть только три крипты, это эфириум тезер и биток, большик комиссии на биткоин. Чат крутой. Пользуюсь более полугода, за все время все четко. Советую всем

  • 20.02.22 03:02 flour

    В кошеле очень удобно просматривать эквивалент крипты в рублях, и сортировать доходы/расходы по типам операций. В этом месяце на маркете было жарко, поэтому у меня больше входящих переводов

  • 20.02.22 08:09 Nikolay91179

    Могу оставить свое мнение. Битпапа хороший обменник p2p. Удобное приложение. Телеграм бот помогает сделать большинство операций по покупке продаже криптовалюты биткоин ефириум тезер. Реферальная программа для получения дополнительной прибыли. В чате очень дружная команда. Я сделалиуде более 120 операций по покупке продаже. Советую ,)

  • 20.02.22 09:02 Крестный Отец

    БитПапа классный обменник , на которой покупаю и продаю уже год. Радует интерфейс на русском языке и уровень безопаности, так как биржа имеет лицензии от регуляторов. Можно пополнять счет прямо с банковской карты, что тоже есть не везде.

  • 18.03.22 13:41 cross chain

    The future is cross-chain and you can do that now a token bridge. A cross-chain bridge let's you launch your token on multiple blockchains and allow users send your tokens between chains. Launch your token on any EVM blockchain with our cross-chain bridge.

  • 18.03.22 13:41 cross chain

    The future is cross-chain and you can do that now a token bridge. A cross-chain bridge let's you launch your token on multiple blockchains and allow users send your tokens between chains. Launch your token on any EVM blockchain with our cross-chain bridge.<a href="https://www.blockchainx.tech/bridge-smart-contract-development">Build a cross chain bridge</a>

  • 01.07.22 15:11 Fillin

    ok

  • 02.07.22 18:49 Fillin

    Какое уже и у нас в стране практикуется, можно учиться даже в кредит. Биткоинов у меня нет, как и денег в наличии на образование, но я очень хочу стать художником по спецэффектам, нашёл для себя подходящие курсы в школе XYZ https://www.school-xyz.com/vfx-professions . Тут обучают этой профессии на высоком уровне преподавания предмета.

  • 10.08.22 12:21 jonesstacey42

    I use Utopia, this ecosystem has its own cp.is exchange, the project is young, but promising.

To join the Chat, you need a free pro-blockchain.com account. Enter Registration